środa, 31 sierpnia 2016

Tim Burton byłby dumny

Obraz na płótnie - wygrana w candy

Miasteczko Halloween, Gnijąca Panna Młoda, Sok z Żuka czy Edward Nożycoręki to filmy które mojemu poczuciu humoru i wyznawanym walorom estetycznym zawsze odpowiadały. Ponury i groteskowy nastrój może nie każdemu się podobać ale dla mnie jest idealny. Nowsze filmy Burtona  (np. Alicja w Krainie Czarów) już nie mają w sobie tej magii. Może dla mnie są za bardzo radosne...


Tim Burton to nie tylko filmy ale również cudowna grafika. Wszystkich chętnych odsyłam do strony wirtualnej galerii gdzie sterując animowaną postacią możemy obejrzeć obrazy Burtonu. KLIK


Ja od kilku dni na swojej ścianie mam obraz, może nie wykonany przez Tima ale z cała pewnością w jego klimacie. Autorką obrazu jest  Marta z bloga The ghost in my home która podjęła się wyzwania i w kilka miesięcy stworzyła dzieło na miarę Burtona. Nie wiem czy to przez kolorystykę, przez przenikanie barw czy może wciągający widza wir, obraz przypadł mi do gust od razu jak go zobaczyłam. Zawisł nad biurkiem w sypialni i teraz mogę go podziwiać za każdym razem jak idę spać.


Jak to bywa ze sztuką współczesną dzieło Marty można powiesić na 4 sposoby - Wam który się podoba najbardziej?


1 komentarz: