sobota, 29 marca 2014

Zagłówek za złotówkę

Zagłówek z taśmy izolacyjnej

Łóżko z zagłówkiem od dawno było moim marzeniem. Niestety nowego łózka na razie kupować nie zamierzamy. Jest więc jedno rozwiązanie - wykonać zagłówek samodzielnie. W internecie można znaleźć kilkanaście pomysłów na zagłówek diy. Widziałam zagłówki z poduszek, z książek, z palet czy po prostu z desek. Mi jednak do głowy przyszedł jednak troszkę inny pomysł. Będąc dzisiaj na zakupach w ręce wpadła mi biała izolacyjna taśma. To ona w moim zagłówku gra pierwsze skrzypce. 

Materiały
taśma izolacyjna, nożyczki, linijka, ściana:)

Sposób wykonania
1. Określamy wysokość naszego zagłówka i przyklejamy pierwszy pasek.

2. Doklejamy pasek z prawej i następnie lewej strony.

3. Następnie doklejamy szczebelki pamiętając o zachowaniu równego odstępu między nimi.

GOTOWY ZAGŁÓWEK

A na deser moje łóżko przed i po:

Miłego klejenia :)

2 komentarze:

  1. Pomysł bardzo fajny, tylko może udałoby się przesunąć te kontakty. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj z miłą chęcią pozbyłam się tych kontaktów ale wynajmowane mieszkanie mi na to nie pozwala:(

    OdpowiedzUsuń